avatar
Galip Öner Doç. Dr. Erciyes Üniversitesi
Yayın 19 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 54 TR Dizin Atıf 35
19 Yayın
18 Hakemlik
54 CrossRef Atıf
35 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Dışı Öğrenme Sosyal Bilgiler Eğitimi Müze Eğitimi Kapsayıcı Eğitim Müze Eğitimi Okul Dışı Eğitim Kapsayıcı Eğitim Yerel Coğrafya Öğretimi

Kurum

Erciyes Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1381

0

2

8883

Türkiye’de romanların yaşadıkları problemlere romanlar, yerel idareciler ve yöneticiler perspektifinden bir bakış
Yazarlar: Sadettin Şimşek, Kenan Ukuş, Galip Öner
DOI: 10.48070/erusosbilder.705640
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1731

3

2

1731

0

2

2888

Yayınlar

Sosyal Bilimler Bilim Merkezlerine Nasıl Entegre Edilebilir?
Yayın Bilgisi: 2023 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1170910
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 909

1

909

1

582

1

2114

TEOG’dan LGS’ye Geçiş Süreci: 8. Sınıf Branş Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar: Galip Öner
Yayın Bilgisi: 2022 , Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.825407
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8190

1

8190

Türkiye’de romanların yaşadıkları problemlere romanlar, yerel idareciler ve yöneticiler perspektifinden bir bakış
Yazarlar: Sadettin Şimşek, Kenan Ukuş, Galip Öner
DOI: 10.48070/erusosbilder.705640
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1731

2

1731

2

2888

Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar: Galip Öner , Fatih Oğukağan Uyar, Demet Öner
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3299
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1991

1

1991

1

2208

1

8375

1

2937

Yerel Coğrafya ve Öğretimi
Yazarlar: Galip Öner
DOI: 10.29129/inujgse.393951
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2898

1

2898

1

4768

2

8883

1

8500

Yayınlar

Sosyal Bilimler Bilim Merkezlerine Nasıl Entegre Edilebilir?
Yayın Bilgisi: 2023 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1170910
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 909

1

1

909

6

1

2114

TEOG’dan LGS’ye Geçiş Süreci: 8. Sınıf Branş Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar: Galip Öner
Yayın Bilgisi: 2022 , Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.825407
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8190

1

1

8190

Türkiye’de romanların yaşadıkları problemlere romanlar, yerel idareciler ve yöneticiler perspektifinden bir bakış
Yazarlar: Sadettin Şimşek, Kenan Ukuş, Galip Öner
DOI: 10.48070/erusosbilder.705640
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1731

3

2

1731

Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar: Galip Öner , Fatih Oğukağan Uyar, Demet Öner
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3299
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1991

1

1

1991

9

1

2208

15

1

8375

Sosyal Bilgilerde Yerel Coğrafya Öğretimi: Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
DOI: 10.30703/cije.383154
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2937

3

1

2937

Yerel Coğrafya ve Öğretimi
Yazarlar: Galip Öner
DOI: 10.29129/inujgse.393951
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2898

4

1

2898

11

1

8500

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.