DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi

Sayı: 4, 30.04.2019

Yıl: 2019

Makaleler

Derleme

2. SOSYAL MEDYA VE ÇEVRİMİÇİ İTİBAR YÖNETİMİ KAVRAMLARI ÜZERİNE ALANYAZINSAL BİR DEĞERLENDİRME

Neslihan Özmelek Taş

Sayfa : 4-22
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Olgu Sunumu

3. REKLAM FOTOĞRAFLARINDA METAFOR YARATMAK: KAVRAMSAL FOTOĞRAFÇILIK

Doğan Aydoğan

Sayfa : 23-40
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

4. REKLAMLARDA KOKUNUN SUNUMU: PARFÜM REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Özgür Kılınç , Sevil Bayçu

Sayfa : 41-65
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

5. AZERBAYCAN BASINI VE 15 TEMMUZ FETÖ OLAYLARI (HALK GAZETESİ’NİN KAYNAKLARINA DAYANAN ANALİZ)

Namiq Ahmadov

Sayfa : 66-78
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
Kapak Resmi İndir
  • Sayı Dosyaları
    • Kapak ve İçindekiler
       
  • Arşiv
    • Sayı: 2, 26.04.2018
    • Sayı: 3, 1.11.2018
    • Sayı: 4, 30.04.2019
    • Sayı: 5, 31.10.2019
    • Sayı: 6, 30.04.2020