BibTex RIS Cite

Kırgızistan

Year 2006, Volume: 1 Issue: 2, 221 - 235, 08.09.2014

Abstract

Bu yazı, 2005 yılı Haziran ayı başında Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü ve Kırgızistan İktisat ve Girişimcilik Üniversitesi Türk Dünyası İşletme Fakültesinin ortaklaşa düzenlediği 3. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi için gittiğimiz Kırgızistan edindiğimiz alan gözlemlerine dayanmaktadır. Laboratuarı mekân olan coğrafya mesleğinin mensupları olarak Bişkek-Celalabat güzergâhında edindiğimiz alan gözlemlerine dayanan bu çalışmada amacımız Kırgızistan coğrafyasından bir kesit sunmaktır.

Year 2006, Volume: 1 Issue: 2, 221 - 235, 08.09.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Reserch Articles
Authors

Meryem Hayır

Ali Yiğit

Publication Date September 8, 2014
Submission Date September 8, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Hayır, M., & Yiğit, A. (2014). Kırgızistan. Akademik İncelemeler Dergisi, 1(2), 221-235.
AMA Hayır M, Yiğit A. Kırgızistan. Akademik İncelemeler Dergisi. September 2014;1(2):221-235.
Chicago Hayır, Meryem, and Ali Yiğit. “Kırgızistan”. Akademik İncelemeler Dergisi 1, no. 2 (September 2014): 221-35.
EndNote Hayır M, Yiğit A (September 1, 2014) Kırgızistan. Akademik İncelemeler Dergisi 1 2 221–235.
IEEE M. Hayır and A. Yiğit, “Kırgızistan”, Akademik İncelemeler Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 221–235, 2014.
ISNAD Hayır, Meryem - Yiğit, Ali. “Kırgızistan”. Akademik İncelemeler Dergisi 1/2 (September 2014), 221-235.
JAMA Hayır M, Yiğit A. Kırgızistan. Akademik İncelemeler Dergisi. 2014;1:221–235.
MLA Hayır, Meryem and Ali Yiğit. “Kırgızistan”. Akademik İncelemeler Dergisi, vol. 1, no. 2, 2014, pp. 221-35.
Vancouver Hayır M, Yiğit A. Kırgızistan. Akademik İncelemeler Dergisi. 2014;1(2):221-35.

Creative Commons Lisansı

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International Licence.

Journal of Academic Inquiries accepts the Open Access Journal Policy for sharing knowledge.