BibTex RIS Cite

Müzik Seminerleri Deneyi İle Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümleri Karşılaştırması ve Çok Programlı Okul Yaklaşımı

Year 2007, Volume: 1 Issue: 1, 0 - 0, 01.07.2007

Abstract

Geçmişteki Müzik Seminerlerinin İlköğretmen Okullarının yapısında yer almaları, çağdaş bir model olan ve günümüzde genelleştirilmesi tasarlanan "çok amaçlı okul"a benzer, öğrencilerin iyi yetişmelerini, öğretmenleşmelerini sağlayan bir yapı oluşturmuştur. Ayrıca, nitelikli öğretmenierin seçilmesi, Ankara Müzik Semineri'nde Gazi Eğitim Enstitüsü Müzik Bölümü'nün denetim ve öğretmen desteğinin sağlanması, çok geniş yetenek havuzundan iyi seçilmiş, yetenekli öğrenciler alabilmesi gibi olumlu yanları vardır.

Ancak, yeterince kurumlaşmamaları kolaycam kapatılınalarma yol açmıştır. Bugün Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümlerinin, çok ciddi sorunları vardır. Bu sorunların, Müzik Seminerlerinden alınacak derslerle Çok Programlı Okul/Lise yapısı içinde çözülebileceği söylenebilir.

Year 2007, Volume: 1 Issue: 1, 0 - 0, 01.07.2007

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Abdullah Uz

Publication Date July 1, 2007
Submission Date July 2, 2014
Published in Issue Year 2007 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Uz, A. (2007). Müzik Seminerleri Deneyi İle Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümleri Karşılaştırması ve Çok Programlı Okul Yaklaşımı. Akdeniz Sanat, 1(1).

Article submission for the July 2025 issue of Akdeniz Sanat 2025 (volume: 19 issue: 36) will take place between April 01-15, 2025.

The submit article button may give an error in Google Chrome browser. The problem is solved if you use a different browser.


Creative Commons License
Akdeniz Sanat is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.