Bu çalışmada, Artvin Orman Bölge Müdürlüğü (OBM) pazarlama faaliyetleri kapsamında açık artırmalı satışlar müşterilerin bakış açısıyla değerlendirilmiştir. Bu amaçla, açık artırmalı satışlara katılan 50 müşteri ile anket çalışması gerçekleştirilmiştir. Sonuçta, pazarlama faaliyetlerinde etkinliği artırmak amacıyla karar vericilere ışık tutacak bazı tespit ve önerilerde bulunulmuştur.
In this study, sales of auctions were evaluated according to customers' demand and expectations in Artvin Regional Directorate of Forestry. For this purpose, face-to-face survey was conducted with 50 participating in auction sales. As a result, some of the findings and recommendations were made to increase the effectiveness of marketing activities for decision makers.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Architecture |
Journal Section | Eski Sayılar |
Authors | |
Publication Date | March 22, 2011 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 11 Issue: 2 |