Devrez, G. (1973). Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 28(03). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001030
AMA
Devrez G. Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. SBF Dergisi. March 1973;28(03). doi:10.1501/SBFder_0000001030
Chicago
Devrez, Güney. “Pert Ve Marketingde Kullanılma Alanları”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 28, no. 03 (March 1973). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001030.
EndNote
Devrez G (March 1, 1973) Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 28 03
IEEE
G. Devrez, “Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları”, SBF Dergisi, vol. 28, no. 03, 1973, doi: 10.1501/SBFder_0000001030.
ISNAD
Devrez, Güney. “Pert Ve Marketingde Kullanılma Alanları”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 28/03 (March 1973). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001030.
JAMA
Devrez G. Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. SBF Dergisi. 1973;28. doi:10.1501/SBFder_0000001030.
MLA
Devrez, Güney. “Pert Ve Marketingde Kullanılma Alanları”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, vol. 28, no. 03, 1973, doi:10.1501/SBFder_0000001030.
Vancouver
Devrez G. Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. SBF Dergisi. 1973;28(03).