Küreselleşme, yeni iletişim teknolojilerinin aşırı hızda gelişmesi ve kuruluşların hesap verebilir ve şeffaf olma zorunluluğu, iletişimin yanı sıra tüm alanlarda değişimi zorunlu kılmıştır. Paydaş güçlendirme yapısının önem kazanması nedeniyle, paydaşların ihtiyaç ve tercihlerine yönelik ilgi artmış olup, bu bazı uygulayıcılar tarafından bir devrim olarak kabul edilmiştir. Dijitalleşen dünya, şirketler için önemli araçlardan ve varlıklardan biri olan iletişim yönetimini değiştiriyor ve dönüştürüyor. Bu kapsamda, bu makalede kurumsal iletişim açısından öne çıkan yönetim stratejileri ele alınacaktır.
Globalisation, development of new communication technologies at hypervelocity and the necessity of organisations to be accountable and transparent has compelled the change in all areas as well as communication. Due to the gaining importance of stakeholder empowerment construct, the consideration towards stakeholders' needs and preferences has increased, which is considered as a revolution by some practitioners. Digitalizing world has been changing and converting communication management, which is one of the crucial tools and assets for corporations. Within this scope, prominent management strategies in terms of corporate communication will be discussed in this article.
Primary Language | English |
---|---|
Subjects | Communication Studies |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Early Pub Date | June 29, 2025 |
Publication Date | June 30, 2025 |
Submission Date | January 6, 2025 |
Acceptance Date | February 20, 2025 |
Published in Issue | Year 2025 Volume: 12 Issue: 22 |
Intermedia International E-journal
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.