APA |
Dündar, R., & Kızık, M. M. (2022). Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(3), 1954-1974. https://doi.org/10.17679/inuefd.1146730 |
|
AMA |
Dündar R, Kızık MM. Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. INUJFE. December 2022;23(3):1954-1974. doi:10.17679/inuefd.1146730 |
|
Chicago |
Dündar, Recep, and Mehmet Mustafa Kızık. “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi Ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23, no. 3 (December 2022): 1954-74. https://doi.org/10.17679/inuefd.1146730. |
|
EndNote |
Dündar R, Kızık MM (December 1, 2022) Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 3 1954–1974. |
|
IEEE |
R. Dündar and M. M. Kızık, “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”, INUJFE, vol. 23, no. 3, pp. 1954–1974, 2022, doi: 10.17679/inuefd.1146730. |
|
ISNAD |
Dündar, Recep - Kızık, Mehmet Mustafa. “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi Ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23/3 (December 2022), 1954-1974. https://doi.org/10.17679/inuefd.1146730. |
|
JAMA |
Dündar R, Kızık MM. Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. INUJFE. 2022;23:1954–1974. |
|
MLA |
Dündar, Recep and Mehmet Mustafa Kızık. “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi Ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 23, no. 3, 2022, pp. 1954-7, doi:10.17679/inuefd.1146730. |
|
Vancouver |
Dündar R, Kızık MM. Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. INUJFE. 2022;23(3):1954-7. |
|