BibTex RIS Cite

Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 101 - 102, 30.11.2011

Abstract

  

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 101 - 102, 30.11.2011

Abstract

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 101 - 102, 30.11.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Meeting Summary
Authors

Barış Konukman

Publication Date November 30, 2011
Submission Date November 30, 2011
Published in Issue Year 2009 Volume: 2 Issue: 22

Cite

APA Konukman, B. (2011). Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, 2(22), 101-102.
AMA Konukman B. Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. November 2011;2(22):101-102.
Chicago Konukman, Barış. “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur 2, no. 22 (November 2011): 101-2.
EndNote Konukman B (November 1, 2011) Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 2 22 101–102.
IEEE B. Konukman, “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, vol. 2, no. 22, pp. 101–102, 2011.
ISNAD Konukman, Barış. “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 2/22 (November 2011), 101-102.
JAMA Konukman B. Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2011;2:101–102.
MLA Konukman, Barış. “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, vol. 2, no. 22, 2011, pp. 101-2.
Vancouver Konukman B. Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2011;2(22):101-2.