Prof. Dr. Ali Uzay Peker, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Mimarlık Tarihi Lisansüstü Programı'nda Profesör olarak çalışmaktadır. Selçuklu ve Osmanlı Mimarisi ile ortaçağ kozmolojisi üzerine dersler vermektedir. Çok sayıda ulusal ve uluslararası dergide yayınlanmış makaleleri ve editörlüğünü yaptığı kitapları bulunan bir sanat ve mimarlık tarihçisidir. Türkiye'de ortaçağ mimarisinde sembolizm üzerine yaptığı araştırmalarla İslâmî dönemde, ortaçağ Anadolu'sundaki mimari sembollerin anlamlarını ortaya koymuştur. Ayrıca İstanbul'daki Nur-u Osmaniye gibi on sekizinci yüzyıl yapılarını inceleyerek yayımlamıştır. Zigetvar Sultan Süleyman Türbesi arkeolojik kazısında koordinatör olarak görev yapmıştır. İstanbul Teknik Üniversitesi'nden Sanat Tarihi alanında doktora, Boğaziçi Üniversitesi'nden Tarih alanında yüksek lisans ve İstanbul Üniversitesi'nden sanat tarihi alanında lisans derecesi almıştır. Ali Uzay Peker, Türk Tarih Kurumu Bilim Kurulu üyesi, çeşitli akademik dergilerde bilim ve yayın kurulu üyesi, deneyimli bir eğitimci, yönetici ve proje koordinatörü, Marie Curie proje hakemi ve Bologna uzmanıdır.
Dr.Elif Özlem ORAL AYDIN is an Architecture Professor. She is teaching since 2000 architecture bachelor and graudate degree students. She. has thirty year long studies about historical building analysis,documentation, adaptive reuse and restoration. Her expertise covers tangible and intangible heritage, management of heritage sites,and digital design and transition innovations for historic sites.She is also international member of ICOMOS-Türkiye and DOCOMOMO-Türkiye.
Dr. Karam Al-Obaidi is a Senior Lecturer in Sustainable Architecture at Sheffield Hallam University in the UK. He is an architectural engineer, technologist, educator, and an international researcher in environmental technology and climate emergency practices in architecture. Dr. Karam is a Chartered Engineer (CEng), Chartered Building Services Engineer (MCIBSE), Chartered Architectural Technologist (MCIAT), and a Senior Fellow of the Higher Education Academy (SFHEA).