Enerji şirketlerinin dijital iletişim stratejilerindeki rolü giderek artmakta ve bu bağlamda kurumsal bloglar, şirketlerin paydaşlarıyla etkileşim kurma, bilgi paylaşımı ve şeffaflık sağlama amacını taşımaktadır. Bu makale, Türkiye’nin en büyük enerji şirketlerinin kurumsal blog sayfalarının diyalojik iletişim düzeylerini araştırmak ve diyalojik iletişim ilkelerinin ne kadarını kapsadığı tespit etmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda Türkiye’nin en büyük 10 enerji üreticilerinden, kurumsal blog sayfasına sahip olan Aydem Enerji ve Enerjisa’nın blog sayfaları diyalojik iletişim teorisi çerçevesinde analiz edilmiştir. Bu analiz, enerji sektöründeki şirketlerin dijital iletişim stratejilerini geliştirmeye yönelik kılavuz niteliğinde bilgiler sunmayı hedeflemektedir. Ayrıca, enerji şirketlerinin kurumsal bloglarını daha etkili bir iletişim aracı olarak kullanmalarına yönelik öneriler sunmayı amaçlamaktadır. Makale, ve sonraki çalışmalar için fikir oluşturması açısından önemli bir kaynak olacaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication and Media Studies (Other) |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Early Pub Date | June 29, 2024 |
Publication Date | June 29, 2024 |
Submission Date | May 20, 2024 |
Acceptance Date | June 22, 2024 |
Published in Issue | Year 2024 Volume: 3 Issue: 1 |