Geçmişten günümüze pek çok medeniyete ev sahipliği yapmış, tarihi ve doğal güzellikleriyle Konya’nın turizm merkezlerinden biri olmaya aday olan Sille’nin ekonomik ve kültürel olarak hak ettiği yere gelebilmesi, bölgeye sağlayacağı katkılar açısından çok önemlidir. Her bölge ve işletme, kendi gelirini artırıcı tedbirler ve stratejiler geliştirmeye çalışmaktadır. Bizde bu çalışmada, tarihi özellikleri nedeniyle, turizm cazibe bölgesi olmaya aday olan Sille bölgesini nostalji (retro) pazarlaması ile birleştirdik.
Nostalji (retro) pazarlamasının bölge insanına ve bölgede faaliyette bulunan işletmelere sağlayacağı ekonomik faydayı incelemek istedik. Bu nedenle de Sille bölgesinin geçmişten gelen doğallığı ile nostalji pazarlaması anlayışını, literatür taraması ve kendi gözlemlerimizle birleştirerek, bölge adına yapılabilecekleri ortaya çıkarmayı hedefledik.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Public Relations |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Early Pub Date | July 24, 2023 |
Publication Date | December 30, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Issue: 18 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.