avatar
Abdullah Adıgüzel Prof. Dr. DUZCE UNIV
Yayın 23 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 62 TR Dizin Atıf 36
23 Yayın
42 Hakemlik
62 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DUZCE UNIV

Popüler Yayınları

0

2

1382

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
ATIF 33 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3833

33

2

3833

8

2

3151

0

1

908

0

1

119

Yayınlar

1

119

0

411

Hibrit Öğrenme Modeli Üzerine Bir Meta Sentez Çalışması: Uluslararası Örnekler
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1252931
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1117

0

1117

2

3151

0

402

2

1382

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3833

2

3833

0

3185

0

2602

THE EFFECT OF DIGITAL STORY PREPARATION PROGRAM ON READING COMPREHENSION IN ENGLISH
Yazarlar: Abdullah Adıgüzel , Zeynep Kumkale
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1394

0

1394

0

7301

0

1725

0

1198

0

1737

Yayınlar

1

0

411

Hibrit Öğrenme Modeli Üzerine Bir Meta Sentez Çalışması: Uluslararası Örnekler
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1252931
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1117

1

0

1117

1

0

1446

8

2

3151

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
ATIF 33 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3833

33

2

3833

5

0

3185

8

0

7301

4

0

1725

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.