Alper Yılmaz profil resmi
Alper Yılmaz Doç. Dr. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi
Yayın 8 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 204
8 Yayın
25 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
204 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Reklam Yazarlığı Reklam-Medya Planlamaları Siyasal Reklamcılık Sosyal Reklamcılık Reklamcılık (Diğer)

Kurum

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi

Popüler Yayınları

0

2

1713

0

2

836

4

1

4658

Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.725929
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3740

5

1

3740

BİREYLERİN SOSYAL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI: COVİD-19 SPOTLARININ SİNİR AĞI ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: 10.31671/doujournal.955525
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 461

0

1

461

Yayınlar

1

1252

1

461

Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.725929
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3740

1

3740

Radyo ve Sosyal Medya Yakınsaması: TRT Radyo ve TRT FM’in Facebook ve Twitter Pratikleri
Yayın Bilgisi: 2020 , TRT Akademi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3895

0

3895

0

3308

1

4658

Yayınlar

Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü
Yayın Bilgisi: 2022 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.976314
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1252

4

1

1252

Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.725929
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3740

5

1

3740

4

1

4658

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.