Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşegül Ergün
Doç. Dr.
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
52
11
Yayın
17
Hakemlik
52
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.417832
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
3
ATIF
1
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.490923
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
3
ATIF
1
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Döneme Yönelik Bir STEM Etkinliği: Paraşüt Tasarlama
Yazarlar:
Kadir Bilen
,
Ayşegül Ergün
,
Vildan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1007703
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5134
3
ATIF
1
FAVORİ
5134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Döneme Yönelik Bir STEM Etkinliği: Paraşüt Tasarlama
Yazarlar:
Kadir Bilen
,
Ayşegül Ergün
,
Vildan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1007703
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5134
1
FAVORİ
5134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Kariyer İlgi ve Tercihleri Anketinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.737661
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
0
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilişsel Kariyer Kuramı Açısından STEM Kariyer İlgisine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.603981
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2049
0
FAVORİ
2049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Gülbin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016
0
FAVORİ
2016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELE DAYALI ÖĞRENMENİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MADDENİN PARÇACIKLI YAPISI KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.539584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.490923
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
1
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.417832
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
1
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Özyeterliklerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.311316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3718
0
FAVORİ
3718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347789
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1590
0
FAVORİ
1590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Materyal Geliştirme Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Öz-yeterlik Ölçeği: Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.48236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1998
0
FAVORİ
1998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin atom ve moleküllerin şekli üzerine bazı fiziksel etkenlerin etkisini anlamalarının araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Sarikaya
,
Aysegul Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2015
0
FAVORİ
2015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Yayınlar
Okul Öncesi Döneme Yönelik Bir STEM Etkinliği: Paraşüt Tasarlama
Yazarlar:
Kadir Bilen
,
Ayşegül Ergün
,
Vildan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1007703
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5134
3
ATIF
1
FAVORİ
5134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Kariyer İlgi ve Tercihleri Anketinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.737661
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
2
ATIF
0
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilişsel Kariyer Kuramı Açısından STEM Kariyer İlgisine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.603981
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2049
2
ATIF
0
FAVORİ
2049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Gülbin Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3405
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016
9
ATIF
0
FAVORİ
2016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELE DAYALI ÖĞRENMENİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MADDENİN PARÇACIKLI YAPISI KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.539584
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
2
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.490923
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
3
ATIF
1
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.417832
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
3
ATIF
1
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Özyeterliklerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.311316
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3718
11
ATIF
0
FAVORİ
3718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347789
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1590
1
ATIF
0
FAVORİ
1590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Materyal Geliştirme Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Öz-yeterlik Ölçeği: Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.48236
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1998
16
ATIF
0
FAVORİ
1998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat