avatar
Binnaz Alp Yrd. Doç. Dr. Mudanya Üniversitesi
Yayın 10 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 5
10 Yayın
16 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İnsan Kaynakları Yönetimi Dijital Pazarlama Fiyatlandırma Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Satış Yönetimi Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Etkinlik Pazarlaması Turizm Pazarlaması Lojistik Gıda Pazarlaması

Kurum

Mudanya Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

2474

0

1

2364

KARGO FİRMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE FİRMA İTİBARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.874
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

0

1

708

2

1

923

Yayınlar

1

1010

0

1735

2

2474

0

1778

HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.873
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 917

1

917

KARGO FİRMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE FİRMA İTİBARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2018 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.874
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

1

708

1

2364

0

475

Yayınlar

1

0

1735

2

1

923

4

0

1778

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.