Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cansu Ebren Ozan
Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
15
5
Yayın
0
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı
Popüler Yayınları
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Yaklaşımın “Maddenin Değişimi” Ünitesinin Öğretimi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.547570
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
1
ATIF
1
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönlendirmeli Sorgulamaya Uygun Öğretimin Araştırma Sorgulamaya Dönük Tutum ve Öz Yeterlilik Algısı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
0
ATIF
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yönlendirmeli Sorgulamaya Uygun Öğretimin Araştırma Sorgulamaya Dönük Tutum ve Öz Yeterlilik Algısı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Yaklaşımın “Maddenin Değişimi” Ünitesinin Öğretimi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.547570
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
1
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Cansu Ebren Ozan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.346067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4506
0
FAVORİ
4506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DÖNÜK ÖZYETERLİLİK ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1677
0
FAVORİ
1677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Araştırma – Sorgulamaya Dönük Tutum Ölçeği
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
0
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Yaklaşımın “Maddenin Değişimi” Ünitesinin Öğretimi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.547570
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
1
ATIF
1
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Cansu Ebren Ozan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.346067
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4506
14
ATIF
0
FAVORİ
4506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat