Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Kılıç
Prof. Dr.
istanbul medeniyet üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
3
6
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
istanbul medeniyet üniversitesi
Yayınlar
Örüntü Arama Stratejisi İle Çözülebilecek Problemleri Kurmada Ortaokul Öğrencilerinin Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kılınç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2622
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2781
0
FAVORİ
2781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Ability of Pre-Service Primary Teachers to Produce Figural Patterns Based on Algebraic Formulas
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.329067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Örüntülerine Dayalı Olarak Oluşturdukları Şekil Örüntülerinin Yapılarının Analiz Edilmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305756
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1531
0
FAVORİ
1531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNIN LİNEER OLMAYAN SAYI ÖRÜNTÜSÜNE BAĞLI OLARAK ŞEKİL ÖRÜNTÜSÜ OLUŞTURMA STRATEJİLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304633
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1868
0
FAVORİ
1868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STANDART OLMAYAN DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİNE GERÇEKÇİ OLMAYAN YANITLAR VERMELERİNİN GERÇEKÇİ NEDENLERİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Middle School Students’ Figural Pattern Generating Strategies Dependıng on a Linear Number Pattern/Ortaokul Öğrencilerinin Lineer Sayı Örüntüsüne Bağlı Olarak Şekil Örüntüsü Oluşturma Stratejilerinin Analizi
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Individual Differences in Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Örüntü Arama Stratejisi İle Çözülebilecek Problemleri Kurmada Ortaokul Öğrencilerinin Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kılınç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2622
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2781
2
ATIF
0
FAVORİ
2781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNIN LİNEER OLMAYAN SAYI ÖRÜNTÜSÜNE BAĞLI OLARAK ŞEKİL ÖRÜNTÜSÜ OLUŞTURMA STRATEJİLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304633
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1868
1
ATIF
0
FAVORİ
1868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat