avatar
Defne Keşkekci Uzman KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 5
8 Yayın
0 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Turizm Antropolojisi Turizm Politikası Otel İşletmeciliği Yiyecek ve İçecek Gastronomi Turizmi turizm gastronomi yiyecek içecek işletmelerinde şikayet yönetimi şikayet müşteri memnuniyeti tüketim yiyecek içecek işletmelerinde duygusal emek ve tükenmişlik şikayet telafi yöntemleri

Kurum

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2598

0

2

2598

0

1

674

0

1

636

Antalya Otellerinde Konaklayan Engelli Bireylerin Şikâyetlerinin İncelenmesi
DOI: 10.51525/johti.1267172
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

1

1

611

0

1

428

Yayınlar

1

674

1

636

0

4326

2

2598

Antalya Otellerinde Konaklayan Engelli Bireylerin Şikâyetlerinin İncelenmesi
DOI: 10.51525/johti.1267172
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

1

611

0

778

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Antalya Otellerinde Konaklayan Engelli Bireylerin Şikâyetlerinin İncelenmesi
DOI: 10.51525/johti.1267172
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

1

1

611

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.