avatar
Murat Başal Dr. Öğr. Üyesi ISTANBUL GELISIM UNIVERSITY, INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES, BUSINESS ADMINISTRATION (DR)
Yayın 5 Hakemlik 12
5 Yayın
12 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama

Kurum

ISTANBUL GELISIM UNIVERSITY, INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES, BUSINESS ADMINISTRATION (DR)

Popüler Yayınları

INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 679

0

1

679

SAĞLIK HİZMETİ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ DİJİTAL ORTAMDA SAĞLIK BİLGİSİ EDİNMEYE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Akademik Hassasiyetler
DOI: 10.58884/akademik-hassasiyetler.1479532
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 132

0

1

132

Yayınlar

0

120

0

194

1

132

INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 679

1

679

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.