Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ferdane Denkci Akkaş
Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
8
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Kurum
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Yayınlar
Uzaktan Eğitimle Verilen İngilizce Dersinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ferdane Denkci Akkaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.927281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
878
0
FAVORİ
878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilir Eğitim Liderliği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ferdane Denkci Akkaş
,
Ali Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1195693
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1153
0
FAVORİ
1153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye İçin Öğretmen Liderliği Lisansüstü Eğitim Programı Önerisi Geliştirme
Yazarlar:
Esergül Balcı
,
Ferdane Denkci Akkaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.951386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
789
0
FAVORİ
789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstanbul Medeniyet Üniversitesi İngilizce Hazırlık Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cihat Atar
,
Elif Kır
,
Ferdane Denkci Akkaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.714457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Algılarına Göre Çalışma Arkadaşlarının Sosyal Kaytarma Davranışları (İzmir-Bayraklı Örneği) / Levels of Social Loafing Behaviors of Cooworkers according to the Perceptions of Teachers (İzmir-Bayraklı Sample)
Yazarlar: Suzan Yıldırım,
Ali Aksu
,
Aslı Yurttaş
,
Ferdane Denkçi-akkaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.631192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
0
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf İngilizce Sınıflarında İletişimsel Yaklaşımın Kullanımı
Yazarlar:
Ferdane Denkcı Akkas
, Berna Coker
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4501
0
FAVORİ
4501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emerging Interaction Patterns in the Use of the Communicative Approach: A case of a 9th Grade English Language Classroom
Yazarlar:
Ferdane Denkci Akkas
, Berna Çöker
Yayın Bilgisi: 2015 ,
The Literacy Trek
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Face2face and Global As Textbooks from Language Learners’ Perspectives
Yazarlar:
Kadim Öztürk
,
Ferdane Denkci Akkaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
0
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
ELT Research Journal
Eurasian Journal of Educational Research
Language Teaching and Educational Research
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Literacy Trek
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Okul Yönetimi
The Literacy Trek
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Uzaktan Eğitimle Verilen İngilizce Dersinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ferdane Denkci Akkaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.927281
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
878
1
ATIF
0
FAVORİ
878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstanbul Medeniyet Üniversitesi İngilizce Hazırlık Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cihat Atar
,
Elif Kır
,
Ferdane Denkci Akkaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.714457
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
ATIF
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat