avatar
Gamze Yayla Eskici Doç. Dr. CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 11 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 40
11 Yayın
9 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
40 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

16

2

6252

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.1344266
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

1

2

671

Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.1344266
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

2

671

Sustainability and its Reflection on Education
DOI: 10.31458/iejes.1341475
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

0

800

0

635

Robotik Kodlama Eğitiminden Yansımalar: Zihinsel İmajlar
Yazarlar: Gamze Yayla Eskici , Serdar Mercan , Fırat Hakverdi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4531

0

4531

0

1656

2

6252

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: ÇİZGİ GRAFİKLERİ OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Yazarlar: Gamze Yayla , Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2015 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11158

0

11158

0

853

THE OPINIONS OF TEACHER CANDIDATES ABOUT THEIR TEACHER TRAINING COURSES
Yazarlar: Gamze Yayla , Handan Demircioğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

0

836

Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.1344266
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

1

2

671

Sustainability and its Reflection on Education
DOI: 10.31458/iejes.1341475
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

1

0

800

1

0

635

16

2

6252

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.