avatar
Gülten Adalı Doç. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 9 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 5
9 Yayın
13 Hakemlik
5 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Günlük Yaşam ve Tüketim Küreselleşme ve Kültür Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Eğitim Üzerine Çalışmalar Siyasal İletişim

Kurum

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi: Bir Kitap İncelemesi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

0

3

684

“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz
DOI: 10.55055/mekcad.1344711
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

2

3

901

0

2

4112

0

2

671

Yayınlar

1

205

“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz
DOI: 10.55055/mekcad.1344711
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

3

901

3

684

0

2130

2

671

2

4112

0

3575

Yayınlar

“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz
DOI: 10.55055/mekcad.1344711
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

2

3

901

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.