Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hacer Ulu Bilim
Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
45
17
Yayın
34
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Afyon Kocatepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF
6
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
6
ATIF
4
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma, Okuma ve Yazma Becerilerine İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
0
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayşegül Avşar Tuncay
,
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
ATIF
1
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Yazma Güçlüklerine İlişkin Ürettikleri Metaforların İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Birgül Zelzele
,
Hacer Ulu Bilim
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1525944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
285
0
FAVORİ
285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayşegül Avşar Tuncay
,
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
1
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Studies on “The Values in Children’s Literature Products” in Turkey
Yazarlar:
Nuray Kurtdede Fidan
,
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.881495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.850209
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
4
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye İlkay Yemenici
,
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.793896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Ağların Eğitimlerine ve Dil Becerilerinin Gelişimine Etkilerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.538849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
0
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanım Amaçları, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Medya Okuryazarlıkları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Yazılarının Okunaklılık ve Yazım Hataları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.626430
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2471
0
FAVORİ
2471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma, Okuma ve Yazma Becerilerine İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships Between the Attitudes Towards Reading and Reading Habits, Metacognitive Awarenesses of Reading Strategies and Critical Thinking Tendencies of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.549319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3636
0
FAVORİ
3636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Tutumları ile Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2171
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2059
0
FAVORİ
2059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.413690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3257
0
FAVORİ
3257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının E-Kitap Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hacer Ulu Bilim
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
195
0
FAVORİ
195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Fen ve Teknoloji Derslerinin Diyalojik Öğretim Açısından Analizi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.323084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Repetitive Reading and PQRS Strategy in the Development of Reading Skill
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3004
0
FAVORİ
3004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multimodal Literacy Scale: A Study of Validity and Reliability
Yazarlar:
Berker Bulut
,
Hacer Ulu
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2863
0
FAVORİ
2863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eurasian Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kastamonu Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF
6
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
6
ATIF
4
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye İlkay Yemenici
,
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.793896
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
3
ATIF
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Yazılarının Okunaklılık ve Yazım Hataları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.626430
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2471
7
ATIF
0
FAVORİ
2471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships Between the Attitudes Towards Reading and Reading Habits, Metacognitive Awarenesses of Reading Strategies and Critical Thinking Tendencies of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.549319
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3636
6
ATIF
0
FAVORİ
3636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Tutumları ile Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2171
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2059
11
ATIF
0
FAVORİ
2059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.413690
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3257
2
ATIF
0
FAVORİ
3257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
6
ATIF
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Fen ve Teknoloji Derslerinin Diyalojik Öğretim Açısından Analizi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.323084
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
4
ATIF
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat