Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Temel
Dr.
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
8
12
Yayın
15
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
0000-0003-4532-0529
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Body Language Scale: Validity and Reliability Study / Beden Dili Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Tok
,
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
0
ATIF
1
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI KAVRAMLARINI ANLAMLANDIRMALARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hasan Temel
, Anıl Oğuz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3576
0
ATIF
1
FAVORİ
3576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Stratejilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.745257
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4583
3
ATIF
1
FAVORİ
4583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Analysis of secondary school mathematics textbooks in the context of digital competence
Yazarlar:
Fahrettin Aşıcı
,
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1365383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
0
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları Dersinin Öğretmen Adaylarının Düşüncelerine Etkisi
Yazarlar:
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1360022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Tutumları ile 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1147025
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmede Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin Etkisi
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1164584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of elementary mathematics teacher candidates on the use of digital technologies in mathematics education
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151382
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Stratejilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.745257
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4583
1
FAVORİ
4583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI KAVRAMLARINI ANLAMLANDIRMALARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hasan Temel
, Anıl Oğuz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3576
1
FAVORİ
3576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ “NOKTA, DOĞRU, DÜZLEM VE AÇI” KAVRAMLARI HAKKINDA BİLGİ DÜZEYLERİ VE KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahsen Seda Kılıç
,
Hasan Temel
, Ali Şenol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8334
0
FAVORİ
8334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Görselleştirme ve Somutlaştırma Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar: Sefa Dündar,
Hasan Temel
, Nazan Gündüz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
0
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of secondary school mathematics teachers’ opinions on mathematics fear / Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik korkusu ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Ali Şenol
,
Sefa Dündar
,
İbrahim Kaya
, Nazan Gündüz,
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2138
0
FAVORİ
2138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen ve Teknoloji Dersinde Matematikten Kaynaklanan Güçlükleri Giderme Yolları ve Fen-Matematik Entegrasyonunun Önemi
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Sefa Dündar
, Ali Şenol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Body Language Scale: Validity and Reliability Study / Beden Dili Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Tok
,
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
1
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
FSM Mesleki Bilimler Dergisi
International Journal of Computers in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları Dersinin Öğretmen Adaylarının Düşüncelerine Etkisi
Yazarlar:
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1360022
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
1
ATIF
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmede Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin Etkisi
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1164584
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
1
ATIF
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of elementary mathematics teacher candidates on the use of digital technologies in mathematics education
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151382
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
3
ATIF
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Stratejilerinin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Murat Altun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.745257
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4583
3
ATIF
1
FAVORİ
4583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat