Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Mertoğlu
Doç. Dr.
Marmara University
Yayın
13
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
4
13
Yayın
31
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-3172-7443
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
kaynaştırma eğitimi, beslenme eğitimi, okul dışı öğrenme
Kurum
Marmara University
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Farklı Öğrenme Ortamlarında Gerçekleştirdikleri Okul Dışı Etkinliklere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4597
0
ATIF
1
FAVORİ
4597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Oktay Taymaz Sarı
,
Alaattin Pusmaz
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.533609
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2542
8
ATIF
1
FAVORİ
2542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB MACERASI (WEBQUEST) YÖNTEMİNİN CANLILARDA ÜREME BÜYÜME VE GELİŞME ÜNİTESİNDEKİ KAVRAM ÖĞRENMEYE OLAN ETKİSi
Yazarlar:
Ece Çepiç
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
0
ATIF
1
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Okuryazarlık Düzeyleri ile Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Dicle Arslan
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
0
ATIF
1
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Montessori Yöntemi İle Okul Öncesi Eğitimde Deprem Bilincinin Kazandırılması
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Zeynep İldem Kale
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
187
0
FAVORİ
187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
University as Perceived by Neurodiverse Individuals: A Photovoice Study
Yazarlar:
Zehra Kurşun Şen
,
Esra Macaroğlu Akgül
,
Tuğba Bingöl
,
Gökçen Göçen
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1677114
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64
0
FAVORİ
64
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2018 – 2022 Yılları Arasında Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Zübeyde Burçin Gürbey Usta
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1233831
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Etkinliklerine İlişkin Davranışsal Hedeflerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Zübeyde Burçin Gürbey
,
Hatice Mertoğlu
,
Hamiyet Sayan
,
Esra Macaroğlu Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİKKAT EKSİKLİĞİ ve HİPERAKTİVİTEYE SAHİP ÖĞRENCİLERE YAKLAŞIMLARINDA SENARYO TEMELLİ ÖĞRETİMİN KATKISI
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Esra Macaroğlu Akgül
,
Zübeyde Burçin Gürbey Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Zübeyde Burçin Gürbey Usta
,
Çağlar Karataş
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Okuryazarlık Düzeyleri ile Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Dicle Arslan
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
1
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB MACERASI (WEBQUEST) YÖNTEMİNİN CANLILARDA ÜREME BÜYÜME VE GELİŞME ÜNİTESİNDEKİ KAVRAM ÖĞRENMEYE OLAN ETKİSi
Yazarlar:
Ece Çepiç
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
1
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Otizm Farkındalığı: Fen Bilgisi Eğitimi Örneği
Yazarlar:
Esra Macaroğlu Akgül
,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2118
0
FAVORİ
2118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Oktay Taymaz Sarı
,
Alaattin Pusmaz
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.533609
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2542
1
FAVORİ
2542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Öğretim Planı Hazırlama Becerisine Sahip Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
, Fatma Coştu,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661667
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4091
0
FAVORİ
4091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Farklı Öğrenme Ortamlarında Gerçekleştirdikleri Okul Dışı Etkinliklere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4597
1
FAVORİ
4597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hasan Celal AKGÜL’“ Özlem AFACAN" Hatice MERTOĞLU
Yazarlar:
Hasan Akgul
,
Özlem Afacan
,
Hatice Mertoglu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Sustainable Education Studies
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Oktay Taymaz Sarı
,
Alaattin Pusmaz
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.533609
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2542
8
ATIF
1
FAVORİ
2542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Öğretim Planı Hazırlama Becerisine Sahip Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
, Fatma Coştu,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661667
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4091
1
ATIF
0
FAVORİ
4091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat