Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hanife Esen Aygün
Doç. Dr.
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Yayın
16
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
26
16
Yayın
23
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1445
0
ATIF
2
FAVORİ
1445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9894
2
ATIF
1
FAVORİ
9894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
0
ATIF
1
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1173071
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
1
ATIF
1
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Benlik Algısının Sosyal-Duygusal Yeterliği Yordayıcı Rolü
Yazarlar:
Nihal Özer
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1651790
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
56
0
FAVORİ
56
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyal-Duygusal Yalnızlık ve Psikolojik Sağlamlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğçe Suskan
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1496830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Duygusal Yalnızlık ve Sosyotelist Davranış [Phubbing] Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hilal Eroğlu
,
Hanife Esen Aygün
,
Sena Aksoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.1451388
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
0
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin FeTeMM Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Alğın Açıksöz
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1332038
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1173071
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
1
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship Between Reading Habits and Metacognitive Reading Strategies of Prospective Teachers
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Berfu Kızılaslan Tunçer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
462
0
FAVORİ
462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİ İLE OKUMA KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİDE OKUMA ALIŞKANLIĞININ ARACI ROLÜ
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.746081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3070
0
FAVORİ
3070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
0
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9894
1
FAVORİ
9894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
1
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.565222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4843
0
FAVORİ
4843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen-aygün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.577796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
0
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1445
2
FAVORİ
1445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin-taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3546
0
FAVORİ
3546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Taşkın
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
0
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Psychology and Educational Studies
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Eğitim ve Teknoloji
Alan Editörü
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin FeTeMM Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Alğın Açıksöz
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1332038
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
1
ATIF
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1173071
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
1
ATIF
1
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİ İLE OKUMA KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİDE OKUMA ALIŞKANLIĞININ ARACI ROLÜ
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.746081
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3070
6
ATIF
0
FAVORİ
3070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
2
ATIF
0
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9894
2
ATIF
1
FAVORİ
9894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.565222
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4843
2
ATIF
0
FAVORİ
4843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife Esen-aygün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.577796
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
3
ATIF
0
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin-taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
1
ATIF
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife Esen Aygün
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3546
4
ATIF
0
FAVORİ
3546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Taşkın
,
Hanife Esen Aygün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
4
ATIF
0
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat