İlknur Bilgen profil resmi
İlknur Bilgen Doç. Hakkari Üniversitesi
Yayın 8 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 12
8 Yayın
35 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

Hakkari Üniversitesi

Popüler Yayınları

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2561

7

1

2561

4

1

3894

A RESEARCH ON THE IMPACT OF EWOM SOURCE CREDIBILITY AND PERSONAL INNOVATIVENESS ON ONLINE SHOPPING INTENTION IN TURKISH CUSTOMERS
Yazarlar: Ilknur Bilgen , Farzaneh Soleimani Zoghi
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.458
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

0

1

2055

1

1

1675

4

1

2060

Yayınlar

1

2060

0

2573

1

3894

1

1675

A RESEARCH ON THE IMPACT OF EWOM SOURCE CREDIBILITY AND PERSONAL INNOVATIVENESS ON ONLINE SHOPPING INTENTION IN TURKISH CUSTOMERS
Yazarlar: Ilknur Bilgen , Farzaneh Soleimani Zoghi
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.458
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

1

2055

1

381

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2561

1

2561

Yayınlar

4

1

2060

2

0

2573

4

1

3894

1

1

1675

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2561

7

1

2561

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.