avatar
Kasım Kocaman Doç. Dr. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi
Yayın 12 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 16
12 Yayın
39 Hakemlik
16 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi İslam Eğitim Tarihi Osmanlı Eğitim Tarihi Yaygın Din Eğitimi Hitabet ve Mesleki Uygulama Din Eğitiminde Program Geliştirme

Kurum

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi

Popüler Yayınları

0

3

751

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2571

6

3

2571

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1577

0

2

1577

2

2

2032

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 736

1

2

736

Yayınlar

Tohum Dergisinde İmam-Hatip Okulları
DOI: 10.20486/imad.1459677
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 463

1

463

1

485

Evliya Çelebi’nin Osmanlı Coğrafyasındaki Medreselerle İlgili İzlenimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1437833
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 754

1

754

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2571

3

2571

3

751

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 736

2

736

1

982

Ramazan Tayfa Çizgi Filminin Din ve Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1498

1

1498

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1577

2

1577

2

2032

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5142

1

5142

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3362

1

3362

Yayınlar

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2571

6

3

2571

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 736

1

2

736

PAYDAŞ OLARAK ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KDP İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ: BİR SWOT ANALİZİ
DOI: 10.17498/kdeniz.1082579
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 982

1

1

982

2

2

2032

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5142

3

1

5142

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3362

3

1

3362

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.