Alev Kocak Alan profil resmi
Alev Kocak Alan Doç. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 8 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 51
8 Yayın
1 Hakemlik
51 CrossRef Atıf

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
ATIF 42 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 92075

42

2

92075

TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE ZAMAN BASKISININ ONLINE ALIŞVERİŞ NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Cansu Gökmen Köksal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4643

0

1

4643

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1755

2

1

1755

0

1

819

3

1

792

Yayınlar

0

1843

1

792

1

819

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1755

1

1755

0

1024

TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE ZAMAN BASKISININ ONLINE ALIŞVERİŞ NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Cansu Gökmen Köksal
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4643

1

4643

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 92075

2

92075

THE ROLE OF INDIVIDUAL FACTORS ON ONLINE SHOPPING BEHAVIOR
Yazarlar: Alev Kocak Alan , Ebru Tumer Kabadayı, Selen Bakis, Sabina Ibrahimovic Ildokuz
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1618

0

1618

Yayınlar

4

0

1843

3

1

792

Mikro Ünlülerin Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Yazarlar: Ebru Tümer Kabadayı, Alev Koçak Alan , Nilşah Cavdar Aksoy , Salih Can Sidar
DOI: 10.26466/opus.583856
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1755

2

1

1755

İLETİŞİMİN YENİ YÜZÜ: DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
Yazarlar: Alev Koçak Alan , Ebru Tümer Kabadayı, Tuğbay Erişke
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.334699
ATIF 42 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 92075

42

2

92075

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.