Mehmet Bahar profil resmi
Mehmet Bahar Prof. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 12 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 90 TR Dizin Atıf 127
12 Yayın
6 Hakemlik
90 CrossRef Atıf
127 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Biyoloji Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Alternatif ölçme ve değerledirme Çevre Eğitimi

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Türkiye’de Yayımlanan Çevre Eğitimi Konulu Makale ve Tezlerin Genel Analizi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363962
ATIF 9 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8564

9

2

8564

Gıda okuryazarlığı: Bileşenlerin tespiti ve tanımlanması
DOI: 10.24289/ijsser.836121
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2667

4

2

2667

7

1

13038

GIDA OKURYAZARLIĞI: ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ YERİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-903018
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1734

1

1

1734

Yayınlar

0

259

0

904

GIDA OKURYAZARLIĞI: ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ YERİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-903018
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1734

1

1734

1

13038

2

2667

2018 FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARINDAKİ DEĞİŞİMLER VE FEN TEKNOLOJİ MATEMATİK MÜHENDİSLİK (STEM) ENTEGRASYONU
Yazarlar: Mehmet Bahar , Dündar Yener , Mustafa Yılmaz, Hayrettin Emen, Fatma Gürer
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-412111
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 26056

0

26056

Türkiye’de Yayımlanan Çevre Eğitimi Konulu Makale ve Tezlerin Genel Analizi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363962
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8564

2

8564

0

2359

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL YAPISINA İLİŞKİN TANILAYICI BİR ÇALIŞMA
Yazarlar: Pelin Aksüt, Mehmet Bahar
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326304
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1124

0

1124

0

4225

Yayınlar

2

0

904

GIDA OKURYAZARLIĞI: ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ YERİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-903018
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1734

1

1

1734

7

1

13038

Gıda okuryazarlığı: Bileşenlerin tespiti ve tanımlanması
DOI: 10.24289/ijsser.836121
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2667

4

2

2667

2018 FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARINDAKİ DEĞİŞİMLER VE FEN TEKNOLOJİ MATEMATİK MÜHENDİSLİK (STEM) ENTEGRASYONU
Yazarlar: Mehmet Bahar , Dündar Yener , Mustafa Yılmaz, Hayrettin Emen, Fatma Gürer
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-412111
ATIF 42 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 26056

42

0

26056

Türkiye’de Yayımlanan Çevre Eğitimi Konulu Makale ve Tezlerin Genel Analizi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363962
ATIF 9 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8564

9

2

8564

3

0

2359

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL YAPISINA İLİŞKİN TANILAYICI BİR ÇALIŞMA
Yazarlar: Pelin Aksüt, Mehmet Bahar
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326304
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1124

1

0

1124

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.