avatar
Mehmet Kara Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 40 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 27
40 Yayın
32 Hakemlik
27 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Dilbilim Dilsel Yapılar (Fonoloji, Morfoloji ve Sözdizimi dahil) Fonetik ve Konuşma Bilimi Türk Dili ve Edebiyatı Türkçe Eğitimi

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

3

139

3

1

1974

Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Metinlerindeki Bağdaşıklık Görünümleri
Yazarlar: Mehmet Kara , Adem Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1588

0

1

1588

0

1

410

Yayınlar

0

114

0

1394

0

588

3

139

0

165

0

199

0

103

1

635

0

189

0

1342

0

5842

Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkophone
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1821

0

1821

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2608

1

2608

Değiştirilen Yer Adlarının Yapı Bakımından İncelenmesi
Yazarlar: Muhammet Şen, Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 312

0

312

0

1995

0

1972

1

2890

0

445

0

7059

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Yunus Emre Çekici
Yayın Bilgisi: 2017 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2026

0

2026

NASREDDİN HOCA FIKRALARINDA KALIP SÖZLER
Yazarlar: Mehmet Kara , Betül Yıldırım
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 197

0

197

Hakas Türkçesinde Bildirme İfadesi
Yazarlar: Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 93

0

93

1

410

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğretmenlerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Funda Kutay
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2547

0

2547

1

1588

Yayınlar

1

0

639

5

0

1342

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2608

4

1

2608

TÖMER Türkçe Öğretim Programlarının Bilişsel Stratejiler Açısından İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.575801
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1995

8

0

1995

3

1

1974

2

1

2890

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.