Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Melike Özyurt
Doç. Dr.
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Yayın
13
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
64
13
Yayın
10
Hakemlik
64
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Eğitimi Alan Çocukların Okul Olgunluğu Düzeylerinin ve Okul Olgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Nezahat Güzel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.441260
ATIF
9
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7871
9
ATIF
3
FAVORİ
7871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “TEKNOLOJİ” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI VE ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Merve Badur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-649198
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2612
5
ATIF
2
FAVORİ
2612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Değer Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Servet Demir
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.95344
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
2
ATIF
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Programının CIPP Modeline Göre Öğretmen Görüşleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nazan Yalçın
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
0
ATIF
1
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngilizce Dil Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Kullanımı: Meta-Tematik Analiz
Yazarlar:
Hatun Vera Akşab
,
Melike Özyurt
,
Şahabettin Akşab
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1656287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
102
0
FAVORİ
102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programının ve Uygulamalarının Öğrencilere 21. Yüzyıl Becerilerini Kazandırma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Kıyıkcı
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.1194198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
0
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Programının CIPP Modeline Göre Öğretmen Görüşleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nazan Yalçın
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
1
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİNLİK TASARIM PRENSİPLERİ ÇERÇEVESİNDE İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Muhammed Safa Akdaş,
Merve Yazıcı
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.872675
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Yusuf Demir
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.867905
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3117
0
FAVORİ
3117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Öğretimi Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.725042
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5209
0
FAVORİ
5209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmen Rehber Kitabındaki Etkinliklerin Etkinlik Tasarım Prensipleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Yazarlar: Esra Gencer Kayahan,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.733889
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4380
0
FAVORİ
4380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “TEKNOLOJİ” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI VE ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Merve Badur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-649198
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2612
2
FAVORİ
2612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğrencilerinin Programın Kazanımlarına Ulaşma Durumlarının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Celal Yiğit
,
Melike Özyurt
, Hatice Adıyaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.444573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3934
0
FAVORİ
3934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Yöntem ve Teknikleri Kullanım Sıklıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Gözde Bezirgan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.453070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1976
0
FAVORİ
1976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Alan Çocukların Okul Olgunluğu Düzeylerinin ve Okul Olgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Nezahat Güzel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.441260
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7871
3
FAVORİ
7871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Gözde Baştopçu,
Fazilet Barcın
, Gülben Deviren, Hatice Atile
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2132
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Değer Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Servet Demir
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.95344
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programının ve Uygulamalarının Öğrencilere 21. Yüzyıl Becerilerini Kazandırma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Kıyıkcı
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.1194198
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
2
ATIF
0
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Yusuf Demir
,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.867905
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3117
19
ATIF
0
FAVORİ
3117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Öğretimi Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.725042
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5209
16
ATIF
0
FAVORİ
5209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmen Rehber Kitabındaki Etkinliklerin Etkinlik Tasarım Prensipleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Yazarlar: Esra Gencer Kayahan,
Melike Özyurt
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.733889
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4380
1
ATIF
0
FAVORİ
4380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “TEKNOLOJİ” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI VE ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Merve Badur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-649198
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2612
5
ATIF
2
FAVORİ
2612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğrencilerinin Programın Kazanımlarına Ulaşma Durumlarının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Celal Yiğit
,
Melike Özyurt
, Hatice Adıyaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.444573
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3934
2
ATIF
0
FAVORİ
3934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Yöntem ve Teknikleri Kullanım Sıklıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Gözde Bezirgan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.453070
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1976
3
ATIF
0
FAVORİ
1976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Alan Çocukların Okul Olgunluğu Düzeylerinin ve Okul Olgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Nezahat Güzel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.441260
ATIF
9
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7871
9
ATIF
3
FAVORİ
7871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
, Gözde Baştopçu,
Fazilet Barcın
, Gülben Deviren, Hatice Atile
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2132
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
5
ATIF
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Değer Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Servet Demir
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.95344
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
2
ATIF
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat