Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Hayri Sarı
Doç. Dr.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
63
TR Dizin Atıf
114
17
Yayın
36
Hakemlik
63
CrossRef Atıf
114
TR Dizin Atıf
0000-0002-7159-2635
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
Kurum
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ebeveyn Matematik Kaygısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
,
Zekeriya Çam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.463756
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
2
ATIF
2
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ile Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Gülay Ekici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.451025
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3697
7
ATIF
1
FAVORİ
3697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Improving Low Mathematics Achievers’ Number Sense via Number Line Training with Board Games
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Sinan Olkun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1371037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
934
0
FAVORİ
934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DOĞAL SAYILARDA BASAMAK DEĞERİ KAVRAMININ FARKLI BOYUTLARDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hilal Keser
,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1242098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Number Line Estimations, Place Value Understanding and Mathematics Achievement
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Sinan Olkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.729843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVELOPING NUMBER SENSE IN STUDENTS WITH MATHEMATICS LEARNING DISABILITY RISK
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
, Sinan Olkun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ MENTOR-MENTİ İLİŞKİSİNE YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFORİK ÇALIŞMA
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Nilgün Dağ
,
Özden Taşğın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.849836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale
Yazarlar:
Thomas Hunt
,
Mehmet Hayri Sari
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.615640
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1810
0
FAVORİ
1810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Konusundaki Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.579427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
0
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2619
0
FAVORİ
2619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometric Aspects of Number Line Estimations
Yazarlar: Sinan Olkun,
Mehmet Hayri Sarı
, Glenn Gordon Smith
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.460279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
0
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Matematik Kaygısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
,
Zekeriya Çam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.463756
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
2
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ile Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Gülay Ekici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.451025
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3697
1
FAVORİ
3697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
, Ali Bostancıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.368836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
0
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Yıldızlı,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10260
0
FAVORİ
10260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Serkan Arıkan
, Hülya Yıldızlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2405
0
FAVORİ
2405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzamsal Beceri ve Uzamsal Kaygı Arasındaki İlişki: Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.277877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4321
0
FAVORİ
4321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık, Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı
Yazarlar: Sinan Olkun, Emel Yıldız,
Mehmet Hayri Sarı
, Aslıgül Uçar, Nazlı Aybala Turan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.12588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
0
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.11721
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
International Online Journal of Primary Education
Journal of Education and Future
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hak İş Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Education and Future
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Improving Low Mathematics Achievers’ Number Sense via Number Line Training with Board Games
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Sinan Olkun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1371037
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
934
1
ATIF
0
FAVORİ
934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DOĞAL SAYILARDA BASAMAK DEĞERİ KAVRAMININ FARKLI BOYUTLARDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hilal Keser
,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1242098
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
1
ATIF
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Number Line Estimations, Place Value Understanding and Mathematics Achievement
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Sinan Olkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.729843
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
7
ATIF
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ MENTOR-MENTİ İLİŞKİSİNE YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFORİK ÇALIŞMA
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Nilgün Dağ
,
Özden Taşğın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.849836
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
1
ATIF
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale
Yazarlar:
Thomas Hunt
,
Mehmet Hayri Sari
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.615640
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1810
8
ATIF
0
FAVORİ
1810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Konusundaki Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.579427
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
1
ATIF
0
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2645
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2619
4
ATIF
0
FAVORİ
2619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometric Aspects of Number Line Estimations
Yazarlar: Sinan Olkun,
Mehmet Hayri Sarı
, Glenn Gordon Smith
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.460279
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
2
ATIF
0
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Matematik Kaygısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Yılmaz Mutlu
,
Mehmet Hayri Sarı
,
Zekeriya Çam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.463756
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
2
ATIF
2
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ile Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Gülay Ekici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.451025
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3697
7
ATIF
1
FAVORİ
3697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
, Ali Bostancıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.368836
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
1
ATIF
0
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Yıldızlı,
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368975
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10260
3
ATIF
0
FAVORİ
10260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Serkan Arıkan
, Hülya Yıldızlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303689
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2405
15
ATIF
0
FAVORİ
2405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık, Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı
Yazarlar: Sinan Olkun, Emel Yıldız,
Mehmet Hayri Sarı
, Aslıgül Uçar, Nazlı Aybala Turan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.12588
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
2
ATIF
0
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.11721
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
8
ATIF
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat