avatar
Murat Kurnuç Dr. Öğretim Görevlisi ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 3
9 Yayın
5 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması Tedarik Zinciri Yönetimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

6652

0

1

1145

0

1

3152

0

1

1155

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 943

0

1

943

Yayınlar

1

1186

1

1155

1

3152

1

454

1

6652

1

1145

0

423

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 943

1

943

Yayınlar

2

0

447

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1186

1

1

1186

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.