Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Bartan
Doç. Dr.
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
21
17
Yayın
26
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
0000-0003-2947-5643
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARDA BAĞLANMA VE ANNE-BABA-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Yazarlar: Kadriye Özkan,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.728923
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2757
4
ATIF
3
FAVORİ
2757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Tek Ebeveynli Aileden Gelen Çocuklara İlişkin Görüşleri Ve Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Er
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.446087
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3120
1
ATIF
2
FAVORİ
3120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE SINIF İÇİ UYGULAMALARI
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Handan Asûde Başal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-430543
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12062
16
ATIF
1
FAVORİ
12062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Etkinliklerde Kullandıkları Dikkat Çekme ve Dikkati Sürdürme Şekillerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533239
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2815
2
ATIF
1
FAVORİ
2815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Teachers’ Informal Learning Behaviors
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.569455
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
1
ATIF
1
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönem Çocukların Dinleme Becerileri ile Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Büşra Telli
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1462658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN 60- 72 AYLIK ÇOCUKLARIN DİNLEME BECERİLERİ İLE SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ VE FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba Çelik
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1459287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship between Prosocial and Play Behaviors of 60-72 Months-Old Children Attending Preschool Education
Yazarlar: Rabia Gencer,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1409043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Dijital Öykü Anlatımının Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Hatice Berna Türe Köse
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.703473
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2736
0
FAVORİ
2736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Behavioral Problems of the Pre-school Children and of the Mother-Child Relation
Yazarlar: Büşra Kartal,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.827593
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARDA BAĞLANMA VE ANNE-BABA-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Yazarlar: Kadriye Özkan,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.728923
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2757
3
FAVORİ
2757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adayları İle Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnformal Öğrenme Şekillerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
,
Sevinç Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.595405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Teachers’ Informal Learning Behaviors
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.569455
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
1
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Temel Bilimsel Okuryazarlık Düzeyleri İle Bilimsel Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.531625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Annelerin Çocuklarına Değer Edindirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Derya Arıcı,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.640496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2520
0
FAVORİ
2520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Etkinlik Planlarında Aile Katılımı Boyutunun İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Tuğba Aydemir Özalp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.644316
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
1
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Artık Materyaller ile Yapılan Sanat Etkinliklerinin Çocukların Geri Dönüşüm Farkındalık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Rümeysa Öztap,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.646454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3227
0
FAVORİ
3227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları: Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Tek Ebeveynli Aileden Gelen Çocuklara İlişkin Görüşleri Ve Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Er
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.446087
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3120
2
FAVORİ
3120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Etkinliklerde Kullandıkları Dikkat Çekme ve Dikkati Sürdürme Şekillerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533239
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2815
1
FAVORİ
2815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Lisans Programı Hakkında Görüş ve Önerileri
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3073
0
FAVORİ
3073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE SINIF İÇİ UYGULAMALARI
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Handan Asûde Başal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-430543
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12062
1
FAVORİ
12062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Family Counseling and Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Editör
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN 60- 72 AYLIK ÇOCUKLARIN DİNLEME BECERİLERİ İLE SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ VE FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğba Çelik
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1459287
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
1
ATIF
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Dijital Öykü Anlatımının Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Hatice Berna Türe Köse
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.703473
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2736
3
ATIF
0
FAVORİ
2736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARDA BAĞLANMA VE ANNE-BABA-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Yazarlar: Kadriye Özkan,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.728923
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2757
4
ATIF
3
FAVORİ
2757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adayları İle Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnformal Öğrenme Şekillerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
,
Sevinç Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.595405
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
3
ATIF
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Teachers’ Informal Learning Behaviors
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.569455
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
1
ATIF
1
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Temel Bilimsel Okuryazarlık Düzeyleri İle Bilimsel Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.531625
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
1
ATIF
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Annelerin Çocuklarına Değer Edindirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Derya Arıcı,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.640496
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2520
10
ATIF
0
FAVORİ
2520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Etkinlik Planlarında Aile Katılımı Boyutunun İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Tuğba Aydemir Özalp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.644316
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
3
ATIF
1
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Artık Materyaller ile Yapılan Sanat Etkinliklerinin Çocukların Geri Dönüşüm Farkındalık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Rümeysa Öztap,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.646454
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3227
5
ATIF
0
FAVORİ
3227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Tek Ebeveynli Aileden Gelen Çocuklara İlişkin Görüşleri Ve Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Er
,
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.446087
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3120
1
ATIF
2
FAVORİ
3120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Etkinliklerde Kullandıkları Dikkat Çekme ve Dikkati Sürdürme Şekillerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533239
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2815
2
ATIF
1
FAVORİ
2815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE SINIF İÇİ UYGULAMALARI
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Handan Asûde Başal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-430543
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12062
16
ATIF
1
FAVORİ
12062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat