Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nur Ütkür Güllühan
Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa
Yayın
32
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
22
32
Yayın
17
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
0000-0003-2062-5430
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa
Popüler Yayınları
İlkokulda Örnek Olay Yönteminin Kullanımı: Bir Öğretmen Eğitimi Süreci
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.451799
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
ATIF
1
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Müze Gezilerine Yönelik İlkokul Öğrencilerinin Görüş ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özer Çelik
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1032552
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
3
ATIF
1
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COMPARISON OF VALUES: GERMAN (BERLIN) SACHUNTERRICHT AND TURKISH LIFE STUDIES TEXTBOOK EXAMPLES
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1052523
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
ATIF
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DO PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS CONNECT TO REAL LIFE? : THE CASE OF GERMANY AND TURKEY
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1195928
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
ATIF
1
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki Liderlik Kavramına İlişkin Algılarının ve Oluşturdukları Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Demet Öztepe
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1234443
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
ATIF
1
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Cumhuriyet’ten Günümüze Uygulanan İlkokul Programlarındaki Değişim ve Süreklilik Algısı
Yazarlar:
Emre Çakmakcı
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
259
0
FAVORİ
259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimi Dersinde Ortaya Koydukları Örnek Olay, Drama ve Empati Temelli Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1227265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Gender-Based Examination of the Case Study Method in Primary School Social Studies Courses
Yazarlar:
Tuğçe Emral
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1432023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
252
0
FAVORİ
252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dünyada ve Türkiye’de Hayat Bilgisi-Sosyal Bilgiler Öğretimiyle İlgili Karşılaştırmalı Eğitim Çalışmalarındaki Eğilimler
Yazarlar:
Meltem Atasoy
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sanal Müzelere İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Life Studies and Social Studies Curriculum in the Context of Sustainable Development Goals
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1240497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki Liderlik Kavramına İlişkin Algılarının ve Oluşturdukları Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Demet Öztepe
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1234443
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
1
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DO PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS CONNECT TO REAL LIFE? : THE CASE OF GERMANY AND TURKEY
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1195928
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
1
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alman Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden “Sachunterricht (Hayat Bilgisi) Dersi”
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Müze Gezilerine Yönelik İlkokul Öğrencilerinin Görüş ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özer Çelik
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1032552
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
1
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Ders Kitaplarında Rol Modellerin Cinsiyete ve Faaliyet Alanlarına Göre Dağılımı
Yazarlar:
Tuğçe Emral
,
Ahmet Şimşek
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1140216
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
0
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends of Studies on Education in the Covid 19 Pandemic: A Descriptive Content Analysis
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.1051651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel ve Sözlü Tarih: Tarihi Anlamlandırmak
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1062074
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3464
0
FAVORİ
3464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COMPARISON OF VALUES: GERMAN (BERLIN) SACHUNTERRICHT AND TURKISH LIFE STUDIES TEXTBOOK EXAMPLES
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1052523
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) ve Türkiye Cumhuriyeti Örneği
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1093187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
0
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rokeach’ın Değer Sınıflaması’na göre Sosyal Bilgiler Ders Kitapları: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Türkiye Örneği
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1074297
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
0
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.938184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2971
0
FAVORİ
2971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yaşam Becerilerinin Eğilimleri: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1059300
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1598
0
FAVORİ
1598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programının Bilişsel, Duyuşsal ve Devinişsel Alan Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4690
0
FAVORİ
4690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANYA’DA (BADEN-WÜRTTEMBERG) İLKOKULDA OKUTULAN HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.930955
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Veli Tutumları ve Teknolojiye Karşı Dirençlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
762
0
FAVORİ
762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Prospective Teachers’ Self-Regulated Learning Skills in terms of Different Variables
Yazarlar:
Şengül İlgar
,
Çiğdem Karakurt
,
Yasemin Deringöl
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.818576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Mixed-Design Study on Development of Spatial Perception Skills in Life Science Course
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Tuğçe Emral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.839351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
551
0
FAVORİ
551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihimizi Anlıyoruz: Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih ve Sözlü Tarih
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.788446
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE ORTAYA KONULAN ÖĞRENCİ ÜRÜNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.674622
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Örnek Olay Yönteminin Kullanımı: Bir Öğretmen Eğitimi Süreci
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.451799
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
1
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Yönelik 2005-2018 Yılları Arasındaki Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.30855/gjes.2018.04.03.001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adayları Hayat Bilgisi Derslerinin Öğretimine Yönelik Neler Düşünüyor?
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.340146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1956
0
FAVORİ
1956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılmasının Öğrencilerin BaşarılarınaEtkisinin ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür
,
Mehmet Açıkalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.341967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4027
0
FAVORİ
4027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.358092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Hayat Bilgisi Derslerinde Empatiye Yönelik Görüşleri ve Etkinlik Önerileri
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4479
0
FAVORİ
4479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE ETKİNLİKLERİN TESPİTİ: LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Online Journal of Primary Education
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Review of International Geographical Education Online
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish History Education Journal
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Değerler Eğitimi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Investigation of Life Studies and Social Studies Curriculum in the Context of Sustainable Development Goals
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1240497
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
1
ATIF
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Müze Gezilerine Yönelik İlkokul Öğrencilerinin Görüş ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özer Çelik
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1032552
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
3
ATIF
1
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Ders Kitaplarında Rol Modellerin Cinsiyete ve Faaliyet Alanlarına Göre Dağılımı
Yazarlar:
Tuğçe Emral
,
Ahmet Şimşek
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1140216
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
1
ATIF
0
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel ve Sözlü Tarih: Tarihi Anlamlandırmak
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1062074
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3464
1
ATIF
0
FAVORİ
3464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) ve Türkiye Cumhuriyeti Örneği
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1093187
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
1
ATIF
0
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.938184
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2971
1
ATIF
0
FAVORİ
2971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yaşam Becerilerinin Eğilimleri: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1059300
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1598
2
ATIF
0
FAVORİ
1598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANYA’DA (BADEN-WÜRTTEMBERG) İLKOKULDA OKUTULAN HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.930955
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
1
ATIF
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Prospective Teachers’ Self-Regulated Learning Skills in terms of Different Variables
Yazarlar:
Şengül İlgar
,
Çiğdem Karakurt
,
Yasemin Deringöl
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.818576
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
1
ATIF
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihimizi Anlıyoruz: Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih ve Sözlü Tarih
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.788446
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
3
ATIF
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adayları Hayat Bilgisi Derslerinin Öğretimine Yönelik Neler Düşünüyor?
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.340146
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1956
7
ATIF
0
FAVORİ
1956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılmasının Öğrencilerin BaşarılarınaEtkisinin ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür
,
Mehmet Açıkalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.341967
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4027
6
ATIF
0
FAVORİ
4027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.358092
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
2
ATIF
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Hayat Bilgisi Derslerinde Empatiye Yönelik Görüşleri ve Etkinlik Önerileri
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303910
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4479
3
ATIF
0
FAVORİ
4479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat