avatar
Özer Silsüpür Doç. Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yayın 12 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 7
12 Yayın
22 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
7 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Kriz İletişimi Kurumsal İletişim Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

SİYASAL KATILIM, SİYASAL İLETİŞİM VE MEDYA
DOI: 10.46236/jovosst.953891
ATIF 2 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4098

2

6

4098

Spor Sponsorluğuna Yönelik İçerik Analizi: Spor Toto Süper Lig
DOI: 10.31123/akil.1143037
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

2

3

1081

2

2

1691

3

1

10833

Türk Yapım Şirketlerinin Görsel Kimlik Bağlamında İncelenmesi: BKM Örneği
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.974901
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1704

0

1

1704

Yayınlar

1

1368

Spor Sponsorluğuna Yönelik İçerik Analizi: Spor Toto Süper Lig
DOI: 10.31123/akil.1143037
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

3

1081

0

2211

Türk Yapım Şirketlerinin Görsel Kimlik Bağlamında İncelenmesi: BKM Örneği
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.974901
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1704

1

1704

1

1929

1

10833

SİYASAL KATILIM, SİYASAL İLETİŞİM VE MEDYA
DOI: 10.46236/jovosst.953891
FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4098

6

4098

GSM Operatörü Markalarının Sosyal Sorumluluk Çalışmaları: Kurumsal Web Sayfaları Üzerine Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.892812
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1303

1

1303

2

1691

HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA: ARAÇ VE YÖNTEMLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
DOI: 10.46236/jovosst.875955
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2855

0

2855

Yayınlar

1

1

1368

Spor Sponsorluğuna Yönelik İçerik Analizi: Spor Toto Süper Lig
DOI: 10.31123/akil.1143037
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

2

3

1081

1

0

2211

3

1

10833

SİYASAL KATILIM, SİYASAL İLETİŞİM VE MEDYA
DOI: 10.46236/jovosst.953891
ATIF 2 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4098

2

6

4098

GSM Operatörü Markalarının Sosyal Sorumluluk Çalışmaları: Kurumsal Web Sayfaları Üzerine Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.892812
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1303

1

1

1303

2

2

1691

HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA: ARAÇ VE YÖNTEMLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
DOI: 10.46236/jovosst.875955
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2855

1

0

2855

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.