avatar
V. Özlem Akgün Doç. Dr. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
Yayın 18 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 19
18 Yayın
8 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

1

3

819

0

2

1038

1

2

1358

0

1

497

Yayınlar

0

512

1

292

E-Wom’un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
DOI: 10.52642/susbed.1476294
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 522

1

522

2

1358

1

592

3

819

1

497

0

320

1

1342

2

1038

0

143

0

168

Yayınlar

1

1

589

1

2

1358

1

3

819

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.