Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Çeziktürk
Dr. Öğr. Üyesi
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
1
8
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0001-7045-6028
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
CEVABI TEK OLMAYAN SORU ÜZERİNDE MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜRECİ: BİR GEOGEBRA UYGULAMASI
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
,
Tuğba Hangül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1083
0
ATIF
1
FAVORİ
1083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Basit matematiksel yapıların öğrenilme süreçlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
,
Şevval Gökcen
,
Yasin Çetin
,
Özkan Gören
,
Merve Yıldız
,
Betül Gebeş
,
Beyzanur Özbek
,
Hatice Kübra Öztürk
,
Ahmet İnci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Resim
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1297013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3495
0
FAVORİ
3495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Perspektifinden Covid-19 Pandemi Sürecinde Matematik Eğitimi
Yazarlar:
Tuğba Hangül
,
Özlem Çeziktürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-971617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Yapıları Öğrenme
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CEVABI TEK OLMAYAN SORU ÜZERİNDE MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜRECİ: BİR GEOGEBRA UYGULAMASI
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
,
Tuğba Hangül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1083
1
FAVORİ
1083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KUTATGU-BİLİG’TEKİ MATEMATİK KAVRAMLARININ BİR ADAY MATEMATİK ÖĞRETMENİNE ANALİZ ETTİRİLMESİ
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarında Bilişsel Stil, Görsel Matematik Okuryazarlığı Ve Matematik Başarısı İlişkisinin İncelenmesi: Simetri Örneği
Yazarlar:
Özlem Cezikturk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.617869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
0
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Diyagramlar ve Matematiksel Düşünme: Dönüştürmenin Yönü
Yazarlar:
Özlem Çeziktürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Yükseköğretim Perspektifinden Covid-19 Pandemi Sürecinde Matematik Eğitimi
Yazarlar:
Tuğba Hangül
,
Özlem Çeziktürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-971617
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
ATIF
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarında Bilişsel Stil, Görsel Matematik Okuryazarlığı Ve Matematik Başarısı İlişkisinin İncelenmesi: Simetri Örneği
Yazarlar:
Özlem Cezikturk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.617869
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
2
ATIF
0
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat