avatar
Ramazan Cansoy Doç. Dr. KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 127 TR Dizin Atıf 112
16 Yayın
32 Hakemlik
127 CrossRef Atıf
112 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi

Kurum

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2822

0

2

2822

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1856

9

1

1856

Yayınlar

Eğitim Yönetimi kitabının incelenmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 744

0

744

Nitel Araştırmadaki On Bir Tuzak
Yazarlar: Çevirmenler: Selahattin Turan , Ramazan Cansoy
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanyazın
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2822

2

2822

Eğitim Yönetiminin Mirası: Akademik Bir Alanın Tarihi Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 566

0

566

Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışlarının İncelenmesi
DOI: 10.15869/itobiad.670655
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

0

1069

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1910

0

1910

0

1946

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1832

0

1832

0

1262

0

2988

0

26806

0

1681

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5939

0

5939

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1856

1

1856

0

6463

Yayınlar

Liderlik Etme Motivasyonu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
DOI: 10.15869/itobiad.678423
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1910

2

0

1910

2

0

1946

Transformational School Leadership: Predictor of Collective Teacher Efficacy
DOI: 10.19126/suje.569750
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1832

3

0

1832

2

0

2988

Uluslararası Çerçevelere Göre 21.Yüzyıl Becerileri ve Eğitim Sisteminde Kazandırılması
DOI: 10.15869/itobiad.494286
ATIF 94 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 26806

94

0

26806

Türkiye’de Etkili Okul Araştırmaları: Ampirik Araştırmaların Analizi
DOI: 10.19126/suje.370352
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5939

15

0

5939

Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.346648
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1856

9

1

1856

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.