avatar
Serhat Karaoğlan Dr. Öğr. Üyesi KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 8 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 25
8 Yayın
9 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
25 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Çok Ölçütlü Karar Verme Pazarlama Dijital Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

24390

0

1

925

TÜKETİCİ REZONANSININ SOSYAL MEDYA SİTELERİNDEN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Yazarlar: Serhat Karaoğlan , Nur Çağlar Çetinkaya, Tülin Durukan
Yayın Bilgisi: 2021 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/BYK.m.26515393.2021.9/1.182-198
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 573

0

1

573

0

1

842

Yayınlar

1

842

0

601

TÜKETİCİ REZONANSININ SOSYAL MEDYA SİTELERİNDEN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Yazarlar: Serhat Karaoğlan , Nur Çağlar Çetinkaya, Tülin Durukan
Yayın Bilgisi: 2021 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/BYK.m.26515393.2021.9/1.182-198
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 573

1

573

1

24390

0

2864

Yayınlar

3

0

1229

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.