Seril Çakmak Ekinci profil resmi
Seril Çakmak Ekinci Arş. Gör. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 2
2 Yayın
0 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Halkla İlişkiler

Kurum

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1404

2

3

1404

Reklamda Kadın Cinsiyet Rolleri, Femvertising ve Marka Savunuculuğu İlişkisi
DOI: 10.31123/akil.1630291
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 155

0

1

155

Yayınlar

1

155

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1404

3

1404

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1404

2

3

1404

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.