Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seval Erden Çınar
Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi
Yayın
16
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
62
16
Yayın
14
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
62
TR Dizin Atıf
0000-0002-4512-1274
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Aile Danışmanlığı
Okul Psikolojik Danışmanlığı
Psikolojik Danışmanlık Eğitimi
Eğitim Psikolojisi
Kurum
Marmara Üniversitesi
Popüler Yayınları
Çok boyutlu zorbalık mağduriyeti ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Yakup İme
,
Seval Erden Çınar
,
Muhammet Şerif Keskinoğlu
,
Hasan Kütük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.732493
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
1
ATIF
3
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BELİREN YETİŞKİN İLİŞKİLERİNDEKİ MANİPÜLASYONLARDA AİDİYET HİSSİNİN GÜCÜ
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Serenay Yazıcı
,
Burcu Tekiner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: 10.33417/tsh.931055
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5251
1
ATIF
3
FAVORİ
5251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşük Öz Saygıya Bağlı Psikolojik Sorunlarla Başa Çıkma ve Öz Saygıyı Artırmaya Yönelik Psikolojik Danışma Süreci: Bir Olgu Sunumu
Yazarlar:
Tuğba Turgut
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.869623
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9748
2
ATIF
2
FAVORİ
9748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EŞ SEÇİM TUTUMLARINDA SINIRLANDIRICI İNANÇLARININ, ÖZ ANLAYIŞ VE FARKINDALIK BAĞLAMINDA İNCELENMESI: BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Fatma Akca Erol
,
Kübra Kaplaner
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1328130
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
0
ATIF
1
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Yaklaşım Temelli Bir Psikolojik Danışma Programının Ergenlerin Sosyal Fobi ve Mizah Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Umut Kermen
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.536697
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3801
1
ATIF
1
FAVORİ
3801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ALDATILMA ALGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Cagla Celimli
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1425246
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
564
1
FAVORİ
564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EŞ SEÇİM TUTUMLARINDA SINIRLANDIRICI İNANÇLARININ, ÖZ ANLAYIŞ VE FARKINDALIK BAĞLAMINDA İNCELENMESI: BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Fatma Akca Erol
,
Kübra Kaplaner
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1328130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
1
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerde Pozitif Risk Alma Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Dilsel Eşdeğerlik, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hatice Baysal
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1295521
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerde İnternette Oyun Bağımlılığı Düzeyi ve Algılanan Sosyal Destek Arasındaki İlişkide Oyun Süresinin ve İşlevsel Olmayan İnanışın Aracı Rolü
Yazarlar:
Oğuzhan Yavuz
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bağımlılık Dergisi
DOI: 10.51982/bagimli.969479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ TANILI KAYGILI ORTAOKUL ÖĞRENCİSİNE YÖNELİK BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TEMELLİ DANIŞMANLIK UYGULAMASI
Yazarlar:
Özge Erduran Tekin
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Social Media Usage Habits in the Relationship Between FoMO and Nomophobia
Yazarlar:
Sinan Okur
,
Özlem Acar Bulut
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.929847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
0
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BELİREN YETİŞKİN İLİŞKİLERİNDEKİ MANİPÜLASYONLARDA AİDİYET HİSSİNİN GÜCÜ
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Serenay Yazıcı
,
Burcu Tekiner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: 10.33417/tsh.931055
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5251
3
FAVORİ
5251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerde Heyecan Arayışı, Yıkıcı Davranışlar ve Üst Bilişsel Farkındalığın Siber Zorbalığı Yordayıcılığı
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Özge Erduran Tekin
,
Berra Keçeci
,
Denizhan Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.881665
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1440
1
FAVORİ
1440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşük Öz Saygıya Bağlı Psikolojik Sorunlarla Başa Çıkma ve Öz Saygıyı Artırmaya Yönelik Psikolojik Danışma Süreci: Bir Olgu Sunumu
Yazarlar:
Tuğba Turgut
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.869623
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9748
2
FAVORİ
9748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ambivalent Sexism, Interpersonal Relationships and Attributional Complexity of School Counselors in Istanbul
Yazarlar:
Feyza Dinçer
,
Seyfi Kenan
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.687143
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1267
0
FAVORİ
1267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok boyutlu zorbalık mağduriyeti ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Yakup İme
,
Seval Erden Çınar
,
Muhammet Şerif Keskinoğlu
,
Hasan Kütük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.732493
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
3
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Temelli Psiko-Eğitim Programının Psikolojik Dayanıklılık ve Duygu Düzenleme Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Seval Erden
,
Zehra Eminoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.626228
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4908
0
FAVORİ
4908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grupla Psikolojik Danışma Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Gelecek Kaygıları ve Yetkinlik İnançları Üzerine Etkisi / The Effect of Cognitive Behavioural Group Counselling on Future Anxiety and Competence Belief of University Students
Yazarlar:
Serra Dinç
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.608132
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5496
0
FAVORİ
5496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Yaklaşım Temelli Bir Psikolojik Danışma Programının Ergenlerin Sosyal Fobi ve Mizah Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Umut Kermen
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.536697
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3801
1
FAVORİ
3801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Temelli Grupla Psikolojik Danışma Programının Ergenlerin Psikolojik Dayanıklılığına ve Mizah Düzeyine Etkisi
Yazarlar: Dilek Akça Koca,
Seval Erden
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31461/ybpd.414466
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3056
0
FAVORİ
3056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Do Personality Traits Effect Shame and Guilt?: An Evaluation of the Turkish Culture
Yazarlar:
Seval Erden
,
Müge Akbağ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.58.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
0
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bağımlılık Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Humanistic Perspective
Journal of Sustainable Education Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Toplum ve Sosyal Hizmet
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Editörlük
Humanistic Perspective
Editör
Kurul Üyeliği
Humanistic Perspective
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Humanistic Perspective
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Ergenlerde İnternette Oyun Bağımlılığı Düzeyi ve Algılanan Sosyal Destek Arasındaki İlişkide Oyun Süresinin ve İşlevsel Olmayan İnanışın Aracı Rolü
Yazarlar:
Oğuzhan Yavuz
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bağımlılık Dergisi
DOI: 10.51982/bagimli.969479
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
3
ATIF
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Social Media Usage Habits in the Relationship Between FoMO and Nomophobia
Yazarlar:
Sinan Okur
,
Özlem Acar Bulut
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.929847
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
3
ATIF
0
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BELİREN YETİŞKİN İLİŞKİLERİNDEKİ MANİPÜLASYONLARDA AİDİYET HİSSİNİN GÜCÜ
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Serenay Yazıcı
,
Burcu Tekiner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: 10.33417/tsh.931055
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5251
1
ATIF
3
FAVORİ
5251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerde Heyecan Arayışı, Yıkıcı Davranışlar ve Üst Bilişsel Farkındalığın Siber Zorbalığı Yordayıcılığı
Yazarlar:
Seval Erden Çınar
,
Özge Erduran Tekin
,
Berra Keçeci
,
Denizhan Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.881665
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1440
1
ATIF
1
FAVORİ
1440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşük Öz Saygıya Bağlı Psikolojik Sorunlarla Başa Çıkma ve Öz Saygıyı Artırmaya Yönelik Psikolojik Danışma Süreci: Bir Olgu Sunumu
Yazarlar:
Tuğba Turgut
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.869623
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9748
2
ATIF
2
FAVORİ
9748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok boyutlu zorbalık mağduriyeti ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Yakup İme
,
Seval Erden Çınar
,
Muhammet Şerif Keskinoğlu
,
Hasan Kütük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.732493
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
1
ATIF
3
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Temelli Psiko-Eğitim Programının Psikolojik Dayanıklılık ve Duygu Düzenleme Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Seval Erden
,
Zehra Eminoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.626228
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4908
6
ATIF
0
FAVORİ
4908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grupla Psikolojik Danışma Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Gelecek Kaygıları ve Yetkinlik İnançları Üzerine Etkisi / The Effect of Cognitive Behavioural Group Counselling on Future Anxiety and Competence Belief of University Students
Yazarlar:
Serra Dinç
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.608132
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5496
4
ATIF
0
FAVORİ
5496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Yaklaşım Temelli Bir Psikolojik Danışma Programının Ergenlerin Sosyal Fobi ve Mizah Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Umut Kermen
,
Seval Erden Çınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.536697
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3801
1
ATIF
1
FAVORİ
3801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Davranışçı Temelli Grupla Psikolojik Danışma Programının Ergenlerin Psikolojik Dayanıklılığına ve Mizah Düzeyine Etkisi
Yazarlar: Dilek Akça Koca,
Seval Erden
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31461/ybpd.414466
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3056
4
ATIF
0
FAVORİ
3056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat