avatar
Sezgin Demir Prof. Dr. FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 65
17 Yayın
31 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
65 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Metindilbilim Türkçe Eğitimi Göstergebilim Dil bilimi Gösterge bilimi

Kurum

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3169

Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 278

0

2

278

Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Konuşma Kaygılarıyla İlişkisi
DOI: 10.35233/oyea.1137521
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

0

1

592

Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

2

1

797

0

1

708

Yayınlar

2

278

0

644

1

797

0

1387

0

556

1

708

0

378

Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Konuşma Kaygılarıyla İlişkisi
DOI: 10.35233/oyea.1137521
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

1

592

0

680

0

816

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARI
DOI: 10.30783/nevsosbilen.985315
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1388

0

1388

0

492

0

3469

Okuma Tutum ve Alışkanlık Ölçeği Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2020 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.666071
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2491

0

2491

2

3169

0

1199

Yayınlar

1

0

644

Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1218134
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

2

1

797

4

0

816

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Başarı Yönelimleri
DOI: 10.18506/anemon.1003049
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 492

1

0

492

6

0

4449

5

0

3469

Okuma Tutum ve Alışkanlık Ölçeği Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2020 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.666071
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2491

3

0

2491

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1199

4

0

1199

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.