avatar
Sırma Oya Tekvar Doç. Dr. ANKARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 13
5 Yayın
43 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Hayvan Hakları Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi Göstergebilim Etkinlik Yönetimi Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları İtibar Yönetimi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sosyal Sorumluluk Projeleri

Kurum

ANKARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Tüketici Davranışlarının Demografik Özelliklere Göre Tanımlanması
DOI: 10.15869/itobiad.256244
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 20808

10

1

20808

HABERMAS VE BOURDIEU’NÜN TEMEL KAVRAMLARI ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.291887
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3189

1

1

3189

Yayınlar

0

1959

HABERMAS VE BOURDIEU’NÜN TEMEL KAVRAMLARI ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.291887
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3189

1

3189

Tüketici Davranışlarının Demografik Özelliklere Göre Tanımlanması
DOI: 10.15869/itobiad.256244
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 20808

1

20808

Yayınlar

2

0

1959

HABERMAS VE BOURDIEU’NÜN TEMEL KAVRAMLARI ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.291887
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3189

1

1

3189

Tüketici Davranışlarının Demografik Özelliklere Göre Tanımlanması
DOI: 10.15869/itobiad.256244
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 20808

10

1

20808

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.