avatar
Suna Özcan Dr. Öğr. Üyesi İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 8
16 Yayın
10 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi Özel Yetenekli Eğitimi

Kurum

İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

P4C Temelli Türkçe Öğretiminin Alıcı Dil Becerileri ile Soru Sorma Becerilerine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1168352
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1039

1

2

1039

MİCHAEL ENDE’NİN “MOMO” İSİMLİ ESERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar: Suna Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 , Mecmua
DOI: 10.32579/mecmua.1223848
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1693

0

2

1693

1

2

883

Okuma Eğitiminde P4C Temelli Soru Sorma Eğitiminin İşbirlikli Öğrenmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1076737
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2271

5

1

2271

0

1

3112

Yayınlar

0

82

0

307

0

268

MEB Türkçe Ders Kitaplarında Göz Ardı Edilen Balkan Edebiyatları: Bir Durum Çalışması
Yayın Bilgisi: 2024 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1430820
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 284

0

284

0

412

Türkçenin Balkanlardaki Gelişimi Üzerine Yapılan Çalışmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1213918
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 438

0

438

2

1039

2

883

MİCHAEL ENDE’NİN “MOMO” İSİMLİ ESERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar: Suna Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 , Mecmua
DOI: 10.32579/mecmua.1223848
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1693

2

1693

Öğretmenlerin İletişim Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Suna Özcan
DOI: 10.30703/cije.1178983
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1509

0

1509

Çocuk Edebiyatında Çıtır Çıtır Felsefe Serisinin Üst Düzey Düşünme Becerilerini Kazandırmadaki Rolü
Yazarlar: Suna Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 , Edebi Eleştiri Dergisi
DOI: 10.31465/eeder.1221598
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

0

1047

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama ile Dinlediğini Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Suna Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1213980
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1309

1

1309

1

2271

“İdeal Türk’ün” 21. Asra Arzı
Yazarlar: Suna Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 531

0

531

Yayınlar

P4C Temelli Türkçe Öğretiminin Alıcı Dil Becerileri ile Soru Sorma Becerilerine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1168352
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1039

1

2

1039

1

2

883

Öğretmenlerin İletişim Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Suna Özcan
DOI: 10.30703/cije.1178983
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1509

1

0

1509

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama ile Dinlediğini Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Suna Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1213980
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1309

1

1

1309

Okuma Eğitiminde P4C Temelli Soru Sorma Eğitiminin İşbirlikli Öğrenmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1076737
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2271

5

1

2271

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.