avatar
Tusher Ghosh Okutman Varendra University
Yayın 3 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 3
3 Yayın
2 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Pazarlama Teknolojisi Pazarlama Yönetimi Reklam Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Kurum

Varendra University

Popüler Yayınları

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 988

3

1

988

Yayınlar

0

390

0

242

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 988

1

988

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 988

3

1

988

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.