BibTex RIS Kaynak Göster

KADIN FİGÜRÜNÜN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİNİN FAKTÖR ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ: ERKEK BAKIM ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ

Yıl 2016, Sayı: 58, 80 - 95, 01.12.2016

Öz

Bu çalışma Erkek Bakım Ürünleri Televizyon Reklamlarında Kadın Figürünün Kullanılmasının Tüketici Algısına Etkisini ölçmeyi amaçlamaktadır. Bu amaçla çalışmada 17 soruluk likert ölçeğinde soru sorulmuştur. Çalışma 2015-2016 yılında Sakarya Üniversitesinde çalışan idari ya da akademik personeller ile yürütülmüştür. Toplamda 100 katılımcıdan alınan veriler faktör analizi ile özetlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada SPSS 22 paket programı kullanılmış ve elde edilen bilgiler analiz edilerek sunulmuştur. Çalışma sonunda 5 adet faktör tespit edilerek faktörlerin isimlendirilmesi işlemi yapılmıştır.

Investigation of the Effect on the Buying Behavior of Female Figure Using Factor Analysis Method: Male Grooming Products Case

Yıl 2016, Sayı: 58, 80 - 95, 01.12.2016

Öz

This study aims to measure, Women's Figure of the Effects of Consumer Perception in 'Men Care Products Using TV ad. For this purpose, the study asked 17 questions in Likert scale. Study was carried out with the staff at Sakarya University both administrative and academic in the years 2015-2016.In total, data from 100 participants have tried to summarize the factor analysis. The study used SPSS 22 software package is presented by analyzing the information obtained. At the end of 5 pieces factors identified and the process of naming the factors that have been made.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA88NT28EA
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Caner Erden

Ahmet Erhan Tanyeri

Hakan İşgören

Nurcan Şimşek

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2016
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Sayı: 58

Kaynak Göster

APA Erden, C., Tanyeri, A. E., İşgören, H., Şimşek, N. (2016). KADIN FİGÜRÜNÜN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİNİN FAKTÖR ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ: ERKEK BAKIM ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ. Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi(58), 80-95.