Öğretmenlerin mesleki gelişimleri konusunda üniversitelerle birlikte pek çok akademik çalışma yürütülmektedir. Bu bağlamda Düzce ilinde görev yapan öğretmenlerle yürütülen bu çalışmada öğretmenlerin mesleki gelişim konusunda ihtiyaç duydukları mesleki gelişim alanlarını belirlemek amaçlanmıştır. Çalışmaya toplam 85 öğretmen katılımcı olmuştur. Katılımcılar farklı okul tiplerinde, farklı branşlarda ve farklı kademelerde görev yapmaktadır. Araştırmacılar tarafından geliştirilen yarı yapılandırılmış form ile veriler toplanmıştır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Aralık 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 5 Sayı: 2 |
ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION